недеља, 2. април 2017.

Inspirativno i šareno fotkanje 6

Jedva smo čekali da dodje lepo vreme. Srećniji smo, laganije se oblačio i u veselim bojama smo. Pa tako je i moj blog veseliji i pun inspiracije za fotkanje i nove postove.






          Moje nove patike opposite obuća

















   Ručak  u Walteru sarajevski ćevapi, kajmak,                       šopska salata i pivce

          Zara, biram koje su salivene za mene


 I da to su te koje sam izabrala





Kafica u nekoj od Beograskih bašta uvek dobra za predah





         Mangnolija u dvorištu moga dečka
Mangnolija Jajnci


Ideja za cveće, potrebno vam je: 
1. gume
2. željene boje
3. četka za farbanje
4. zemlja i željeno cveće








2 коментара:

  1. Super blog draga ,super si napisala sve.
    Samo tako nastavi.
    Ako zelis zaprati i moj beauty blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga na lepom kometaru i zelji da tako i nastavim, naravno hocu trudicu se da nastavim u sto boljem svetlu.

      Избриши