понедељак, 17. април 2017.

Razglednica seoske idile i Uskrs u mom domu


Mesto na kome se opuštam i bežim od gradske gužve. To je mesto gde je rođena moja baka i gde imam drage rođake. Nalazi se nedaleko od Čačka i zove se Bečanj..

                                                         Uslikano negde usput iz autobusa












I stigoh u selo


Moja sestra Jana, brat Marko i kuca


Moje sestre; Vanja i Jana, brat Marko, a i tu sam i ja



                                                               Opet tri gracije

                                                           auu,što smrdi !!



                                                       Šahovska partija: dede i unuka




Kuce uživaju



                                                                    meee

                                                              nestaško pozira

                                                                lepotica u cveću

                                               Velika ljubav prema prema životinjama.


   Jaja se spremaju za farbanje, sakupljaju listići, travčice, cvetići...




Dvorište uvek puno društva


Ko je najslađi? 


Pa ovo je kao u parku

                     


Tetkin čokoladni kolač, nije fotogeničan ali je preukusan



Pet lepo provedenih dana u selu, pa nazad u Beograd  i proslava velikog praznika u krugu porodice.
Uskrs - veliki praznik. Glavno obeležje su ofarbana jaja, gde je moja mama opet pokazala veliko umeće. I sestra je učestvovala, slikala ih je i postavila na mrežu Istagram.




















naša lagana torta sa jagodama, mmmm

Mamin hleb pletenica


Uživajte! 

Нема коментара:

Постави коментар