субота, 10. јун 2017.

Prolećno-letnje sređivanje ormana

U današnjem postu hajde da pričamo o uređenju odeće sezone.
 Kada je reč o sredjivanju ormana, misli se, pre svega, na vadjenje odeće, čišćenje unutrašnjosti ormana i na kraju uredno slaganje odeće. Vreme je za lagane bluzice, tanke džemperiće, majice kratkih rukava, lepršave suknje, haljine…
 Ovaj posao vam može ličiti na noćnu moru ukoliko imate puno stvari u ormanu (poput mene) i ako neke odevne komade držite godinama, a ne nosite ih.  Ali, iz nekih sentimentalnih razloga ste vezani ili čekate nego bolje vreme kada ćete moći da ih nosite kada npr. smršate ili se ugojite.
 Pokušajte da malo pomalo revidirate sadržaj ormana, da isprobate svu odeću i ono što niste nosili dve godine ili poklonite ili pokušajte da prodate na nekom od sajtova koji su tome namenjeni.
 Ovo su bili neki moji saveti, a na fotografijama pogledajte kako sam ja sredila svoj orman.
 Prva polica je namenjena za spavaćice i letnje pidžamice.
Na drugoj polici je veš.
Na trećoj su majice kratkih rukava, a iza su majice na bretele.
Na četvrtoj polici su košuljice i bluze.
Peta polica je za suknjice, farmerke, pantalone, trenerke, a iza su šortsevi.








U crvenoj kutiji su kaiševi, a u plavoj su dugmići i dodatne perlice.
 Odvojila sam u jednu korpicu kaiševe koje ću nositi ovog leta.




















                                        Moja kolekcija letnjih pidžama i spavaćica











Da li ste vi već sredili svoj garderober u prolećno - letnjem stilu? Volela bih da čujem komentare kako vam se svideo ovaj posti?

              Do novog posta,

                 Voli vas vaša blogerka Maka !!!











Нема коментара:

Постави коментар