петак, 9. јун 2017.

Razglednica Zoološkog vrta, Beograd

Razglednica Zoološkog vrta
Sunčan dan, proveden sa dečkom u Zoološkom vrtu, bio je čaroban.
Jako nam je prijala ova šetnja, jer je dan bio prelep, sa oko 25 stepeni.
Zabavili smo se gledajući prelepe životinje i uživajući u bogatom zelenilu.


Videla sam meni omiljene foke koje redovno izvode svoju zabavnu tačku, ali ovog puta su samo nežno plivale. Međutim i to tako divno izgleda da mogu satima da ih gledam.





Ptice uvek nekako isto vidim, bez nekog prevelikog žara.







Divila sam se eleganciji žirafe i grandioznosti slona. Slon, ah to preslatko stvorenje, uvek spreman za kikiriki i poneku kokicu od posetilaca.

















    Uvek sam se divila zebrinim šarama, prava uživancija za oči.



Potom slatki kengur sa torbicom u kojoj nežno čuva svoje mladunče. 





Kamila







Nilski konj






























Noj



                                                              Neka ptica slična Noju




Videla sam malene majmune koji su izašli napolje da se igraju, a oni veliki ostali su u kući, tj. u jednoj prostoriji i u kojoj je jako vruće i zagušljivo tako da nismo mogli tamo ulaziti, a i slikanje je unutra zabranjeno.





Bebi Zoo vrt je meni uvek najslađi deo i nikad ne propuštam da ga obiđem i u njemu se duže zadržim.








Potom divni graciozni labudovi i slatke patke, Ah, kako je elegantan ovaj labud, zar ne!
















Medvedi





Tu je i kralj svih životinja, njegovo veličanstvo Lav!









Tigrovi






Možete videti i statuu nezaboravnog Samija, koji je postao večni simbol Zoološkog vrta u Beogradu.







Svima preporučujem da posete ZOO i uživaju u zvucima dragih životinja.









               Kako je slatko ovo malo lane, mazila bih ga satima.



                                         Ovan, inače moj horoskopski znak, hihihi.




                                             
                                                       Moj novi rančić je tu




































Ako sam propustila da vam pokažem neku životinju beogradskog ZOO vrta, ne zamerite (za neke životinje sam stavila samo slike bez opisa). Primetićete da nema slika zmija i aligatora. To je zato što zmije ne volim čak ni na TV da vidim.
Potrudila sam se da vam dočaram ZOO vrt u najboljem svetlu.

Kada dodjete u Beograd obavezno ga posetite, a i vi, moji dragi Beogradjani, iskoristite neki lep prolećni dan i napravite izlet u ovu prelepu životinsku oazu.

                          Do novog posta, voli vas vaša blogerka Maka!!!! :)
                                           

Нема коментара:

Постави коментар