недеља, 8. април 2018.

Proleće na moje rame sleće // Uskrs 2018

Zašto volim april? Jer, proleće na moje rame sleće :)

Veliki je broj razloga za ljubav prema aprilu. Najvažniji od njih jeste jer je to mesec kada slavim rođendan. Takođe, u aprilu je i Uskrs, najveći i najlepši hrišćanski praznik, a i dani su sve lepši i duži. Kako je konačno došlo proleće, priroda počinje da oživljava i preliva se u najlepšim bojama. Parkovi i bašte restorana i kafića prepuni su radosnih ljudi i razigrane dečice.

Što se tiče Uskrsa, mog omiljenog praznika, ni ove godine nisam zapostavila tradiciju farbanja uskršnjih jaja u mnoštvo živopisnih boja. Mama i ja smo ih zajedno ofarbale i ukrasile raznovrsnim travčicama.

Ovaj Uskrs sam provela u vikendici nadomak Beograda. Obavila sam i fotografisanje za blog, sa sestrom u prirodi koja predstavlja najlepšu scenografiju za svako fotkanje. Slike su mnogo lepo ispale i baš sam ponosna na njih. Usledilo je i uživanje u prazničnim đakonijama, takmičenje u kucanju jajima, opuštanje na svežem vazduhu i igranje sa preslatkom psećom porodicom, koja se uvek pojavi kada dođemo. Moj verni džukac Čapurica sa svojom Lijom, ženom i slatkim štenetom uvek su dobrodošli i dobiće od mene svoju redovnu dozu maženja i dobre klope :)

                                                                  
 Uživajte u fotografijama i prenesite mi vaše utiske!  Hristos Vaskrese !!!

Srećan Uskrs i sve najlepše,
Vaša Maka

Veličanstven pogled sa moje terase u vikendici

Moja uskršnja jaja

Uskršnja jaja i savršen pogled

Drveće u punom sjaju

Lija uživa u igri

Lija uživa na suncu

Magnolija

Moj ljubimac Čapi u igri




Uživamo Čapi i ja

Moja sestra i Čapi


Čapi kralj




























Нема коментара:

Постави коментар