уторак, 24. септембар 2019.

Kupusijada Mrćajevci 2019

Dragi moji malo sam ovih dana u nekoj frci sa vremenom od kako sam došla iz sela počela sam da radim, pa nisam stigla da objavim ovaj post.
Pred vama je priča o tome kako sam provela jedan vikend.
Provela sam ga u Bečnju kod rodjaka, a i bili smo u Mrčajevcima na vašaru tačnije kupusijadi.
Kupusijada u Mrčajevcima je prelepa manifestacija koja se svake godine održava u drugoj nedelji septembra i ove godine je obeležila svoju 15 godinu od postojanja.
Sama manifestacija je takmičenje u pravljenju najboljeg kupusa, ali tu su i drugi zanimljivi sadržaji (bacanje kamena sa ramena, vučenje konopca, trka u džakovima...) Tu su i razne vožnje, kao i zanimacije za mlađu publiku, zatim kulturno zabavni program, puno tezga sa raznovrsnom robom...














Malo sam uslikala i životinje  kod rodjaka












 

Нема коментара:

Постави коментар