уторак, 3. децембар 2019.

Preporuke za novogodišnje poklone

Decembar je, a sa njim i praznična euforija kao i kupovina. Radnje su pune i ljudi kupuju poklone za drage osobe, pa tako i ja razmišljam čime i kako da obradujem moje najmilije. 
Ukoliko vam treba pomoć oko kupovine pogledajte moje ideje za poklanjanje, a od tih ideja ću i ja neke izabrati za poklone najmilijima.

1. Poklon za mamu















2. Poklon za sestru 


















Poklon za tatu














 Poklon za drugaricu












 Pokloni za decu














 













 Poklon za dečka





















 Eto to su neke ideje moje za novogodišnje poklone. Uskoro krećem u kupovinu i polako pripremam i razmišljam kome šta da kupim. Neke stvari odavde će dobiti moji najmiliji, ali o tome u postu Kupljeni pokloni i pakovanje poklona.



































1 коментар: