уторак, 27. септембар 2016.

Inspirativno i šareno fotkanje 3



               Pozdrav dragi moji!
  Malo učim ovih dana i obnavljam gradivo sa fakulteta.

                               Kao što je Lenjin rekao: "Učiti, učiti i samo učiti! " :-)







                                    Ali, uvek se nadje vremena za kuvanje kao i za  slikanje hrane, prirode, lepih ulica i slatkih detalja.




                                                    Pužići sa sirom i ukusne praline: "La Maka"



                                     Buketić, koji sam kupila na pijaci zamirisao je moj dom.


                          Tu je i rodjendanska torta za moju sestru sa piškotama i bananama.



                                                 Štapići sa čajnom kobasicom i sirom

 
                                                             Pijaca Bajlonijeva






                         Uskoro je usledila kupovina još jednog buketića, ovog puta u ružičastoj boji.





                                            Kroasan sa šunkom i sirom iz obližnje pekare




                     







''Fotkica''- online prodaja originalnih i kreativnih fotografija u elegantnom belom ramu. Zapratite ih na Facebook i Instagram stranici i ulepšajte vaš dom sa nekom od simpatičnih slika.

      Pita-pica, mmm toliko ukusno da smo je moja porodica i ja smazali za jedan dan.




                                      To je sve za ovaj post!

                                  Ljubi vas vaša blogerka Maka!












Нема коментара:

Постави коментар