уторак, 21. април 2020.

Moj rodjendan i Vaskrs 2020.



Pre trideset godina, na današnji dan 20.04. u 6 h ujutru, sa 4 kilograma i 350 grama, došla sam na ovaj svet.

Zašto je moj rodjendan ovakav? Zašto ne mogu da ga slavim sa dragim ljudima? Na ova pitanja, svi znamo odgovore, Korona i sve šta sa njom ide.

Ovaj rodjendan slavim u karantinskim uslovima, kako situacija i nalaže, samo sa najužom porodicom, majkom i sestrom. Otac takođe nije sa nama, odlučio je da u prirodi provede karantinske dane.

Slično sam slavila i 9. rodjendan, tada je bilo bombardovanje. Ostali rođendani su bili pravi,
srećni i povezani  sa lepim trenucima iz mog života. Sada zatvaram oči, zamišljam rodjendansku zabavu, gomilu poklona i društva.

Važno je da smo svi zdravi i da sve loše što pre prođe. Ostanite kod kuće, ne opuštajte se prerano,  polako se vraćaju stvari u normalu...

U nastavku pogledajte nekoliko fotografija sa mog 9. rodjendana, sa najradosnijeg hrišćanskog praznika Vaskrsa i fotografije sa ovogodišnjeg, aktuelnog rodjendana.

                                      Do novog blog posta, voli vas vaša Maka!!!

9. rođendan




30. rođendan



















Vaskrs i raskošna trpeza










четвртак, 16. април 2020.

Hleb U Doba Korone


U ovim vanrednim uslovima  izolacije i straha od zaraze, počela sam mesiti hleb, pogače, praviti pite, pice, uštipke... i to skoro svaki dan.

Kućom se šire prijatni mirisi vrućeg hrskavog hleba, sa kvascem, bez kvasca, sa jogurtom, praškom za pecivo, belim, crnim, kukuruznim brašnom...

Najviše se radujem kad mi hleb pohvale ukućani. Ova aktivnost mi odagna loše misli i pomogne da brže prođe dan.

Pogledajte deo mojih svakodnevnih aktivnosti.




















петак, 03. април 2020.

Vezbajte sa mnom - epizoda 5

Vežbanje u kući u doba korone 

Iako ste zatvoreni u kući, nemate sale, specijalne sprave i instruktore nemojte propuštati redovne vežbe-treninge. Obucite sportsku opremu, zamislite da ste u prirodi ili teretani i počnite.

Inspiraciju za trening sam delimično pronašla na internetu guglajući na temu: Trening kod kuće.



Pridružite mi se u odrađivanju serija vežbi, izvodljivih u ovim specifičnim uslovima.

Sve vežbe odradite od 10 do 15 ponavljanja, u dve do tri serije. Obavezno posle svake vežbe ne zaboravite istezanje.

Priznajte da se bolje osećate, da ste uspeli da izbacite negativnu energiju i makar na kratko vreme odbacili crne misli.

                                                  Do novog blog posta, ostanite mi zdravo i kod kuće.
                                                           
  Voli vas vaša blogerka Maka