среда, 23. август 2017.

Povratak u školske klupe

Dragi moji,

Evo konačno da vam se javim posle letnje pauze. Pripremam postove sa mora, a biće i novih zanimljivih saradnji tako da očekujte uskoro razne novotarije na blogu.

U ovom postu videćete nešto malo drugačije nego obično, ali verujem da će biti korisno i zanimljivo svima onima koji od prvog septembra ponovo sedaju u svoje školske klupe.

Ja sam školu odavno završila, ali školski pribor i raznovrsne stvarčice za školu i dalje obožavam da kupujem.  Što se tiče školskog pribora nisam nešto mnogo pazarila ovog puta, samo nešto osnovno s obzirom da više nisam školarac, ali svakako će mi uskoro zatrebati jer krećem na neke kurseve od septembra.
Povoljan i lep školski pribor možete pronaći u Tempu. 
A sada bacite pogled na fotografije i uživajte u deliću atmosfere iz ovog prostranog i šarenolikog marketa.
                                                            Krenula u Tempo







Prvo sam pogledala katalog da se inspirišem i verujte mi da ćete već pri samom ulazu biti prijatno iznenađeni pravim malim carstvom školskog pribora.







Teget sa belim tufnicama i braon dodacima je presladak i definitivno je moj favorit.

I ovaj šareni ranac mi se jako svidja pa se možda odlučim i da  neki od ova dva i kupim  



                                                          I ovo sam ja izabrala.









                                        Uživajte i srećan vam povratak u školu!!!!

Нема коментара:

Постави коментар