субота, 9. септембар 2017.

Treći rođendan bloga uz Yummy MedeNjamce

Yummy MedeNjamci

Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan, blogu: Savršeno, a lako, rođendan, rođendan, rođendan, živeo, živeo i srećan nam bio! Hihihi... Skroz me je obuzela rođendanska euforija.

Da dragi moji, septembar je mesec kada slavim treći rođendan bloga. Ah, vreme je proletelo, što prosto znači da obožavam da blogujem i zato nastavljam punom parom.

Specijalno za ovu priliku dobila sam fantastične, prelepe i preukusne kolačiće. Rođendan bez njih bi bio nezamisliv. Moji prijatelji su bili oduševljeni, naravno kao i ja.

Hvala Yummy MedeNjamci, upotpunili ste i zasladili moje slavlje. Napravili ste ih sa puno ljubavi, truda i umetničkog talenta.

MedeNjamci su odlični za grickanje u svakoj prilici, posebno su interesantni za dečije rođendane i kao personalizovani pokloni za razne događaje. Prave se u varijanti koju želite, sa ili bez cimeta, kakaa, lešnika, badema, od belog ili integralnog brašna...

Ulepšajte dan poslasticom čarobnjaka iz radionice  yummy_medenjamci






Gric, gric


Mmmmmm

Detaljnije o proizvodima Yummy MedeNjamci, pogledajte na njihovoj

Instagram stranici: yummy_medenjamci i Facebook stranici: Yummymede                            
     

Нема коментара:

Постави коментар