субота, 29. децембар 2018.

Dogadjaji koji su ubeležili ovu decembarsku seriju postova

Dragi moji čitaoci jer volite zimu i zimske čarolije? Ja zimu kao zimu baš i ne volim, jer moram mnogo stvari navući na sebe. Ali volim da slikam novogodišnje dekoracije, volim novu godinu, volim novogodišnje kolačiće i novogodišmnji sajam. Radujem se poklona od porodice, prijatelja, momka. Raduje me taj praznični duh, sve je okićeno i lepo, šire se mirisi kuvanog vina i pečenog kestenja, tu je i topla čokolada koju takođe obožam sa novogodišnjima kolačićima. A sada ću vam predstaviti dogadjaje koji su ubeležili ovu decembarsku seriju novogodišnjih postova.

1. Prvi sneg ove godine obeležio je slikanjem na Kalemegdanu i knez Mihajlovoj ulici sa sestrom. Sneg se sada već otopio, dani su kišni, kao da je jesen, a ne zima. Evo slika sa tog slikanja.
































2. Sledeći dogadjaj je rodjendan kod moje male drugarice Iskre. Tu sam takodje ubeležila par fotografija i podeleću sa vama.











3.  Novogodišnji sajam
Kao i svake godine tradicija se ne prekida. Na novogodišnjem sajmu sam bila sa dečkom. Vozili smo se na automobilčićima i raznim vratolomijama, pucali iz puške osvajali razne nagrade, šetali i uživali.











4. Avon novogodišnje okupljanje











                                         Do novog posta voli vas vaša Maka
                                                    xoxoxoxoxoxo

Нема коментара:

Постави коментар