среда, 1. мај 2019.

Vaskrs 2019

Vaskrs, najveći i najlepši hrišćanski praznik, a i dani su sve lepši i duži što me posebno raduje. Kako je konačno došlo proleće, priroda počinje da oživljava i preliva se u najlepšim bojama. Parkovi i bašte restorana i kafića prepuni su radosnih ljudi i razigrane dečice.

Što se tiče Vaskrsa, mog omiljenog praznika, ni ove godine nisam zapostavila tradiciju farbanja uskršnjih jaja u mnoštvo živopisnih boja. Mama, sestra ja smo ih zajedno ofarbale i ukrasile raznovrsnim travčicama i crtanju flomasterima...

Ovaj Vaskrs sam provela u vikendici nadomak Beograda. Obavila sam i fotografisanje za blog, sa sestrom, u prirodi koja predstavlja najlepšu scenografiju za svako fotkanje.

Dani za vreme praznika su bili pomalo tmurni i kišoviti, ali dan kada smo se slikale je bio veoma lep.
Usledilo je i uživanje u prazničnim đakonijama, takmičenje u kucanju jajima, opuštanje na svežem vazduhu i igranje sa preslatkom psećom porodicom, koja se uvek pojavi kada dođemo. Moji verni džukci su uvek  dobrodošli i dobiće od mene svoju redovnu dozu maženja i dobre klope :) Pojavio se i jedan slatki novi drugar među njima. U pitanju je labrador crne boje koga smo nazvali Bleki. Glavna zvezda psećeg čopora, naš dugodišnji drug Čapurica je bio malo ljubomoran na novog člana, ali ja sam se potrudila da ih sprijateljim i srećna sam što sam u tome i uspela.

                                                                  
 Uživajte u fotografijama i prenesite mi vaše utiske!  Hristos Vaskrese !!!

Srećan Vaskrs i sve najlepše,
Vaša Maka



































Нема коментара:

Постави коментар