недеља, 28. јул 2019.

Pripreme za more


Dragi moji čitaoci kao što sam naslov kaže pripremam se za more. Odlazim na letovanje ovog puta u Crnu Goru  - Tivat. 


Nisam sigurna da ću vam pisati naredne dve nedelje, ali biće slika na mom instagramu pa ćete moći da vidite kako se provodim: @marinica_malinica
Kada se vratim sa letovanja napraviću seriju postova  sa mora, kako sam se provodila i gde sam sve bila.         A sada pogledajte šta ja to nosim na more i kako teku moje pripreme za more.














Na slici je moja sestra, ali ove godine ću na moru ja da zasijam u ovoj haljini
To je to ukratko od garderobe i obuće, ima još kombinacija, ali to ćete videti na slikama, da neotkrijem sve.



Od kupaćih kostima ću nositi neke od ovih neću sve. Možda i kupim jedan prelep novi što mi se svideo.
Neću vam stavljati kozmetiku i opremu za plažu jer je to osnovno kad se ide na more. Zatim tu je i hrana, zanimacije na plaži...

Zanima me sada kako se vi organizujete, da li se spremate danima unapred ili u poslednji čas?
Jako me zanima šta sve nosite sa sobom na put, tačnije na more, i volela bih da podelite utiske samnom.

                                          Do novog posta voli vas vaša Maka !!!







Нема коментара:

Постави коментар