недеља, 1. септембар 2019.

Letovanje 2019

Pođite sa mnom na  put, na letovanje u Crnu Goru, u Tivat.

Prva stanica našeg putovanja i kratkog odmora za kafu bila je na benzijskoj pumpi u mestu Ćelije.

Posle odmora  nastavljamo putovanje i pravimo  drugu pauzu u Ovčarsko Kablarskoj klisuri.

Sledeću dužu pauzu pravimo u Višegradu i tu naravno nastaju fotografije.Prvi put sam u ovom gradu, uživo sam videla čuveni most na reci Drini i "povezala" sa romanom Ive Andrića.Veliki značaj i popularnost  gradu je doneo pomenuti pisac-nobelovac. Emir Kusturica inspirisan likom i delom Ive Andrića postaje idejni tvorac za izgradnju Andrićgrada na ušću reke Drine i Rzave. Andrićgrad je otvoren 2012. godine i predstavlja kulturni centar u kome centralno mesto zauzima spomenik Ivi Andriću visok 2,4 metara.

Zatim natavljasmo putovanje do Goražda gde smo i prenoćili. Nakon preukusnog doručka, odmorni krećemo dalje, do Tjentišta. Glavno obeležje Tjentišta predstavlja grandiozni spomenik stradalim borcima u bitki  na Sutjesci.

Bilo je još niz  zanimljivih mesta koje smo posetili, popili kaficu, pojeli kolačić... Prolazimo kroz  Herceg Novi, u Lepetanima se  ukrcavamo na trajekt i stižemo u  Tivat. Sa trajekta naravno fotkam..

Ovo je bio uvodni post za ovogodišnje letovanje , a nakon njega kreće nastavak.

Do novog posta, a on će uskoro, voli vas vaša blogerka Maka