недеља, 3. мај 2020.

Ja sam Avon dama, a to lako možeš i ti postati

Tačno pre šest godina "surfujući" po internetu naiđoh na oglas: Postani Avon dama. Rekoh sebi da se prijavim i probam. Posle par dana dobih telefonski poziv od Avon liderke, zakazasmo sastanak da se upoznamo i da popunim formular o ulasku u Avon "zajednicu".
Našle smo se, uputila me je u sve, potpisala sam ugovor i dobila poklon: parfemčić, karmin i kataloge.

Došavski kući listala sam kataloge i polako ulazila u svet Avona. Nailazila sam na mnoštvo ženskih i muških parfema (čiji miris se oseti  "protrljavanjem"  stranica), raznovrsnu šminku, nešto od odeće i obuće, torbe, ešarpe, pribor za manikir i pedikir, lakove za nokte, odlične antialergijske kreme za sve uzraste i sve namene, mirisne losione  za telo, opuštajuće kupke, preparate za kosu, bajkovite dečije kolekcije, kvalitetan nakit, satove...

Katalozi su veoma profesionalno izrađeni, na kvalitetnom papiru, sa odličnim fotkama i dobrim opisima proizvoda. U katalogu se uvek pronađe nešto lepo, potrebno i novo kako za vas, tako i za vaše prijatelje, rođake, komšije...

Danas imam puno "svojih" kupaca i sa svakom novom kampanjom njh je sve više. Uglavnom mi je angažovanje u Avonu bilo dodatni posao. Radeći stekla sam dovoljna znanja i veština, a i shvatila sam da mogu i više da se angažujem i postanem Avon lider. Želja mi se može ostvariti ako od vas napravim Avon damu.

Pozivam vas da  budete moje Avon dame (može i Avon man). Ko želi da se bavi ovim poslom i postane Avon dama, neka mi se javi u komentaru.


U ovom blog postu vam predstavljam Avon proizvode, koje volim, koristim i preporučujem.

                               Do novog posta voli vas vaša blogerka Maka !!!

Našminkana Avonovim proizvodima

 Marina, Avon dama :)


Avon noviteti


Topić za fitness Avon

Topić za fitness Avon




Moji Avon favoriti








Avon sat

Avon narukvica

Avon ogrlice

Avon setovi nakita

Avon sat

Avon prsten

Avon setovi minđušica



Нема коментара:

Постави коментар