среда, 20. мај 2020.

Piknik na travi




Nakon ukidanja vanrednog stanja, odlučila sam da sa svojom porodicom nekoliko dana provedem u vikendici u Draževcu, nadomak Obrenovca.
Ovde sve miriše na prelepe božure, ruže, četinare i ostale biljke. Pravi raj za opuštanje!
Obavila sam i jedno slatko fotografisanje u prirodi i napravila piknik na travi u društvu moje drage sestre. Tom prilikom sam obukla prelepu cvetnu haljinu koja krojem i dezenom podseća na neka lepa, prohujala vremena iz zlatnog doba Holivuda.
Uzele smo jednu simpatičnu prućanu korpu koju smo napunile raznovrsnim namirnicama i iznele je na naš piknik. U njoj su se našle: slatke jagodice, ananas, banane, jabuke, kifle, Somersby ceder, mirisni božuri, slamnati šeširići i knjige. Ponele smo i jednu lepu pamučnu prostirku da bi uživanje u čarima prirode i grickanju voćkica bilo potpuno.
U društvo su nam došle i kuce, koje se uvek rado slikaju i igraju sa nama, a najviše ipak vole da jedu. Malo sam se pozabavila i fizičkim radom tj. skupljala sam pokošenu travu na gomile, a kuce čim skupim gomilicu baš tu moraju da legnu da odmore, hahaha.

                                         Do novog posta pozdravljam vas.




































Нема коментара:

Постави коментар