уторак, 1. септембар 2020.

Povratak u školske klupe

Kao i svake godine pa i ove pravim post Povratak u školske klupe.  Kao što već znate, to kažem svake godine pa i ove, ja sam školu odavno završila, ali školski pribor i raznovrsne stvarčice za školu i dalje obožavam da kupujem. 

Odlučila sam da upišem vožnju, pa će mi trebati sveska i poneka bojica za to, možda upišem i još neki kurs.

Povoljan i lep školski pribor možete pronaći u Univerexportu, Rodi, Merkatoru, Tempu, Lidlu, po kineskim radnjama i po knjižarama... A sada ću vam pokazati šta sam ja to odabrala i gde sam sve kupovala.

Od školskog pribora sam izabrala sledeće (a, nešto imam i od prošle godine): 


                            Kupila sam neke kao pečate pa će da vidimo kako će da se pokažu. 








                                               Papiriće za poruke i ove slatke markere


Do novog posta ljubi vas vaša blogerka Maka !!! Čuvajte se i nosite maske u školu, jer tako štitite i sebe, a i vaše drugare i nastavnike.



2 коментара: