недеља, 15. август 2021.

Povratak u školske klupe

                                                            Dragi moji,

U pripremi je blog Pripreme za  more, kao i seoska idila,  a očekujem i neke saradnje. Kada se vratim sa mora ću posećivati razne manifestacije i radionice, tako da biće dosta zanimljivog sadržaja na blogu što me veoma raduje, a nadam se i vas :) 
Što se tiče ovog posta, radi se o povratku u školske klupe. Kao što već znate, ja sam školu odavno završila, ali školski pribor i raznovrsne stvarčice za školu i dalje obožavam da kupujem. Nadam se da ove godine neće biti zatvaranja zbog Korone i da će deca školsku godinu provesti u školskim klupama, a ne kod kuće uz komp na online nastavi.

Ove godine sam kupovala u Tempu.






                                 U oči mi zapali slatki Mini i Miki plišanci na ovim prelepim ležaljkama                                    morala sam ih uslikati.

                                                               Evo i mene sa Mini

I konačno ono što sam izabrala od školskog pribora.


                                                      Za kraj malo prirode, limunada, lubenica i ja














Нема коментара:

Постави коментар