субота, 11. април 2015.

April u Beogradu

Za početak da vam se izvinim što me nije dugo bilo na blogu, ali prosto rečeno, nisam imala inspiraciju za kuvanje, pa ni za slikanje. Konačno je došlo proleće pa se tako vratila i moja inspiracija za prolećno-letnje postove.  Volim April, jer je to mesec u kome sam rodjena, tada je i Uskrs i uopšte dani su duži i lepši. 
Ljudi su radosniji, sve se budi i cveta, ulice su pune, otvaraju se bašte restorana i kafića...
Uskrs je jedan od najlepših srpskih praznika. Običaj farbanja jaja mi je jedan od omiljenih. Juče sam sa  mamom ofarbala jaja i napravila sam svoj prvi cheese cake. Ponosna sam što je ispao savršen kako izgledom, tako i ukusom. Njam, Njam :) 
Uživala sam u bojenju i ukrašavanju uskršnjih jaja. Potrudila sam se da vam predstavim veselu uskršnju dekoraciju.
Slede slike, uživajte!



Do sledećeg posta, ljubi vas
             Maka
































Нема коментара:

Постави коментар