субота, 21. фебруар 2015.

Sajam vina i sajam turizma




 

19 februar 2015, prvi dan sajma turizma i ja na njemu. Mnoštvo štandova sa primamljivim ponudama za letovanje i izlagači domaći i strani, veliki broj posetilaca...
Od domaćih turističkih agencija najviše sam se zadržala na štandu Fly Fly. Ljubazni predstavnici te agencije su mi dali dosta interesantnih poklončića i brošura.
Istovremeno sa sajmom turizma organizovan  je i sajam vina "BeoWine" i sajam suvenira. Na sajmu vina je bila i degustacija vrlo kvalitetnih vina, a bilo je i sirića i pršutice, mmm...









            Ovo vino sam degustirala, jako je lepo i pitko, oseća se groždje dok se pije



                                


                                        Trezori za čuvanje vina














                                 Isti dan iznandjenje od sestre:


Pečurke napunjene kajmakom i sirom, šunka, slanina i pršuta i preko svega toga izrendan kačkavalj.
Verzija pre pečenja i posle pečenja.


                                                                                   A, onda sam ja napavila kiflice sa sirom i mesom.

 I to bi bilo sve za današnji post, a do novog posta vas pozdravlja puno vaša blogerka Maka!




Нема коментара:

Постави коментар