среда, 25. април 2018.

My birthday party

20. 04. 2018. Moj 28. rođendan

Priprema torte, dan pre 19. 04.

Par godina unazad za svoj rođendan imam ''Vasinu'' tortu, ali ovog puta sam se odlučila za ''Najlon'' tortu. Probala sam je nedavno kod drugarice, svidela mi se i odlučih da je  napravim. Lako se napravi, a ukus je super. Belanca umućena sa šećerom i malo limunovog soka, pa u rernu na pečenje (bolje reči sušenje) i kora je gotova. Za fil skuvati mleko, pa dodati umućena žumanca sa gustinom i malo mleka. Ukuvani fil ohladiti, pa dodavati umućeni maslac sa šećerom u prahu. Fil podeliti, pa u jednu polovinu dodati čokoladu za kuvanje i dobije se braon fil. U drugu polovinu se dodaju iseckane čokoladne bananice. Kora, braon fil, žuti fil i po vrhu šlag.




















I moja rođendanska torta je gotova.



Sada ću vam predstaviti delić atmosfere za svoj rođendan.

Dan je počeo uz čestitke mojih najmilijih i prelepo vreme. Baš se potrefilo da tog dana odem i na razgovor za posao. Možda mi se posreći da na svoj rođendan dobijem i posao. Teško će  se ovo desiti, bilo je  mnoštvo nadmenih i iskusnih kandidata.
Došavši kući, pomogla sam oko sređivanja kuće, a zatim sebe. Dečko mi je doneo poklon i prelepu crvenu ružu. Poslužila sam ga tortom i bila sam presrećna kad je pohvalio njen ukus i izgled. Kasnije smo prošetali gradom, slikali se,
jeli pljeskavice... i tako, sve u svemu jedan lepo provedeni rođendanski dan.


















Нема коментара:

Постави коментар