среда, 22. децембар 2021.

Novogodišnje šeme

 Dragi moji čitaoci evo me konačno sa novim postom. Nisam mogla ranije da se javim jer sam prikupljla sadržaj za jedan lep post. Pa sam uslikala dosta slika predhodnih dana, tako da uživate do novog posta uskoro još slika i postova biće pratite.

U ovom postu je jedan deo slika, drugi deo izlazi sutra.

1. Godišnjica veze




2. Dekoracija sobe 



Novogodišnji poklon za mog dečka

Deo novogodišnjih poklona









3. Deo novogodišnje dekoracije u mom gradu i neke od ideja za poklone ko još nije kupio.
















                                                    Za kraj moja jelka sa ukusnim šerbetom.



Voli vas vaša blogerka Maka do novog posta.
Xoxoxoxoxoxo







1 коментар:

  1. Stainless Steel Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint
    Stainless Steel Tint Tint Tint Tint Tint titanium oxide formula Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint ford fusion hybrid titanium Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint chi titanium flat iron Tint Tint Tint Tint raw titanium Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint Tint titanium vs platinum Tint

    ОдговориИзбриши