петак, 3. децембар 2021.

Preporuke za novogodišnje poklone

 

Decembar je, a sa njim i praznična euforija.  Radnje su pune  ljudi koji ove godine sa maskama kupuju svojim najmilijima poklone,mada ima i onih opuštenih koji šetaju bez maske sa teorijom neće na mene. Ja sam vakcinisana i moja porodica sa tri doze vakcine, i nosimo maske i dalje u zatvorenom prostoru, jer njima štitimo se, a i druge oko sebe. Pa  tako i ja krećem u prazničnu kupovinu i razmišljam čime i kako da obradujem moje najmilije. 

Ukoliko vam treba pomoć oko kupovine pogledajte moje ideje za poklanjanje, a od tih ideja ću i ja neke izabrati za poklone najmilijima. Preporuka je da što ranije to obavite, jer kad krenu gužve biće gusto znate već zašto. 

Poklon za Mamu, baku, sestru, drugaricu, devojku:
Po meni kozmetika je nešto što svi vole i svakome je potrebna. Nebitno je da li je to lep parfem ili neki kozmetički set, ali uvek može biti veoma lep poklon u nekom lepom novogodišnjem pakovanju. Zatim neka lepa knjiga, ali tu morate znati šta ta osoba voli da čita, nešto od garderobe, nakita, zatim možete ubaciti neki slatkiš, nešto od školskog pribora ako je školarac ili student, ili neko ko ja ko nije ni jedno ni drugo, a voli školski pribor, onda pribora za kosu, šolja...






Pokloni za tatu, deku, brata, druga, dečka:

Opet kao i za dame mogu slične stvati. 


Pokloni za naše najmlađe
To mogu biti igračke, slatkiši, ponovo može kozmetika, školski pribor, pribor za kosu....







Ovo su neke moje preporuke za novogodišnje poklone. A sada kada ojavim ovaj post krećem u kupovinu i polako pripremam i razmišljam kome šta da kupim. Neke stvari odavde će dobiti moji najmiliji, ali o tome u postu Kupljeni pokloni i pakovanje poklona.
                               Do novog posta voli vas vaša blogerka Maka !!! Xoxoxoxoxoxo

Нема коментара:

Постави коментар