субота, 1. јануар 2022.

Nova godina, želje i planovi za 2022 godinu






Za Novu godinu sam bila sa dragim. Pevali smo i uživali. 

Sledeći post objavljujem najverovatnije 9 januara jer sam 6 i 7 januara sa mojima, a drugi dan Božića opet sa dragim. 

Kako ste vi proveli za novogodišnju noć? Da li ste bili negde na dočeku u nekom klubu ili možda trgu?

Što se tiče želja za ovu novu 2022 godinu one su uvek slične sa godinama.
1. Da moja porodica i moji najmiliji budu zdravi, veseli i nasmejani cele godine.
                2. Da bude 2022 godina bolja od 2021 i da što manje bude zaraženih Koronom, da se ovaj opaki virus iskoreni...

Planovi za ovu godinu su mi da napredujem na društvenim mrežama i prodaji kojom se bavim. Zatim da se zaposlim...


Do novog posta voli vas vaša blogerka Maka!!! 
                    Xoxoxoxoxo

 

Нема коментара:

Постави коментар