недеља, 15. фебруар 2015.

Krempita

Surfujući po internetu naišla sam na krempitu, a pošto mi se prijelo nešto slatko reših da je napravim.
Izvorni recept je sa hrskavom korom, a ja ću danas spremiti sa petit beurre keksom.
Sastojci:
-  1 pakovanje petit beurre keksa
-  1 litar mleka
-  3 pudinga od vanile
-  4 kašike brašna
-  4 žumanca
-  4 supene kašike šećera
-  200 grama šećera u prahu
-  1 margarin
-  kafa
-  maline
Priprema:
Pomešati tri pudinga od vanile i četiri kašike brašna sa malo hladnog mleka. Mleko kada provri dodati i skuvati smesu. Ostaviti da se ohladi. Četiri žumanca pomešati sa četiri supene kašike šećera. Postepeno dodavati jedan margarin i 200 grama šećera u prahu dok se ne dobije penasta smesa. Skuvati dosta slatku kafu i umakati keks i tako redjati u pleh (1 red keksa, 1 red krempita smese, jedan red keksa i odozgo šlag i maline.
Da ne bi bilo preslatko dodala sam maline.

                           Originalna verzija krempite
                       

                                            Moja verzija krempite

                                   

Нема коментара:

Постави коментар