субота, 2. мај 2015.

Proleće i Prvi maj




Ah, to proleće. Jedan dan sija sunce i toplo je, sledećeg pada kiša, a već narednog se smrzavaš.
Prema podacima Hidrometeorološkog zavoda i maj će biti promenljiv, ali da li im u potpunosti verovati, hm, često i  pogreše , tako da ćemo videti. 
 Prvog maja je bilo lepo sunčano i ne previše toplo (temperatura prijatna 22 stepena). Već u ponedeljak, četvrtog maja, predviđaju jako toplo vreme, oko 28 stepeni, wow pravo leto.
Prvi maj je međunarodni praznik rada i provodi se najčešće u prirodi i uživanju sa prijatnim društvom uz roštilj i šalu ili se ode na neko lepo putovanje. Prošle godine provela sam ga sa sestrom u Zoološkom vrtu i bilo je pretoplo i prepuno ljudi. Tako da, Zoološki vrt nije baš najbolja solucija za Prvi maj (i ovog proleća ću svakako ići u Zoološki vrt, ali nekog drugog dana i planiram post o tome). 

Ovaj Prvi maj provela sam sa porodicom u vikendici nadomak Beograda. Spremili smo ukusnu klopicu i uživali u svežem vazduhu i prolećnom zelenilu. Takođe, odgledala sam zanimljivu detektivsku seriju True detective, koju vam toplo preporučujem. Ima 8 epizoda od po sat vremena, dinamična je i nepredvidiva.
Kako ste vi proveli Prvi maj? Nadam se da ste uživali.
Do sledećeg posta,
Vaša Maka   






Ovo prelepo cveće ubrala sam u svom kraju i cela kuća mi sad miriše na jorgovan. Mmmmm

































Нема коментара:

Постави коментар