петак, 5. децембар 2014.

Razglednica Kraljevske vinarije


Kraljevska vinarija Oplenac - Topola



Jednog oktobarskog četvrtka krenula sam sa sestrom i kumom u posetu Kragujevcu, ali kao svoju usputnu stanicu ne izostavismo Kraljevsku vinariju, između Oplenca i Topole. Hteli smo da se slikamo  i kupimo neko vino, ali od kupovine  ništa jer nije radila vinarija. Napravili smo par sličica, u delu muzeja gde se čuvaju neka od prvih buradi kraljevskog vina. Kraljevska vinarija je osnovana 1931. godine nakon što je kralj Aleksandar počeo sa obnovom vinograda svojih predaka na Oplencu.

                                             U blizini vinarije nalazi se i crkva sv. Đorđa.


Oplenac je poznat i po Festivalu "Oplenačka berba" koji ću  posetiti sledeće godine jer sam ove godine zakasnila, održava se obično od 10-12 oktobra.













A evo sada i mojih slika u poseti ove vinarije







Ovo su tri bureta koje je kralj Aleksandar dobio za svoj svadbeni poklon, 1922. godine.








Moja draga sestrica, pogledajte i njen modni blog: bambolai.blogspot.com

Moj kum Slobodan 









Polja vina Kraljevske vinarije

Posetite ovaj sajt, a zatim preporučujem i posetu ovoj vinariji:Vinarija Oplenac-Topola




Nije poznato kada je čovek popio prvu čašu vina, ali jedno je sigurno da se vino oduvek smatralo pićem bogova.

                                              Bog vina i dobrog raspoloženja Dionis.


Kada  kupujete  vino dobro pogledajte  etiketu, poreklo, godinu proizvodnje, način njegovog čuvanja, Kad pijete vino, vodite računa o njegovoj temperaturi, o čašama iz  kojih se pije, o slaganju sa jelom...





Нема коментара:

Постави коментар