уторак, 4. април 2023.

April moj mesec


Dragi moji kakav je ovo April. Mnogo je hladno. Pada sneg i morali smo da vadimo opet zimske jakne, kapute i čizme. 
Priroda nam je skroz poludela, april mesec kada sve buji i cveta nama pada sneg. 
Kad je trebao da pada u decembru i januaru  nije padao kad mu je vreme bilo ki ne treba nam ni sada, kada treba da nam bude toplo.
Evo nekih slika mene i prizora koje sam slikala ovih dana, a biće i malo snega da vidite kako pada nestaje. Pada ceo dan danas, kažu da će samo danas pasti 30cm snega :( :( 

                               Slede prvo slike koje su uslikane juče kada je počela hladnoća.














                                          


                                                  Zatim sada idu slike uslikane prethodnih dana.
























I na kraju slike od danas 





A sada najava za neke postove u Arilu mesecu

1. Veliki petak i farbanje jaja 

2. Vaskrs


3.  Moj 33 rodjendan mala Žurka Misija muzika




To je to za ovaj post. Do novog posta voli vas vaša blogerka Maka i pozdravlja vas moj Vasa iz stomaka :) 

Нема коментара:

Постави коментар