среда, 10. мај 2023.

HELLO MAY i Majske šeme

 


Kako je došao Maj vreme je bolje i nadam se da će tako i ostati. Pošto mi se porodjaj približava vreme je za sredjivanje stana za dolazak našeg Vasilija. Krečenje, kupovina bebinih stvari i sve što ide sa tim  može da krene.

A sada ću vam izneti svoj novi hobi, a nadam se da će biti sutra i moj posao a to je priprema zdrave hrane, šejkova, sokova pre svega zdrave ishrane. Tako da pratite moje moje objave na društvenim mrežama i ovde na blogu.

Evo i spisak postova da bude preglednije:

1. HELLO MAY i Majske šeme
2. Sredjivanje stana radovi
3. Kupovina bebinih stvari
4. Majske šeme
5. Finalni radovi 




                                                          
                                                                    Moje prve sarme




                                                              Jedan od zdravih šejkova



                     To je to za ovaj post, do novog posta voli vas vaša blogerka Maka !!!!

Нема коментара:

Постави коментар