среда, 17. мај 2023.

Sređivanje stana(radovi) i pripreme za dolazak našeg Vase



16.05.2023. Izbačene su stare stvari iz stana i mogu da krenu  radovi i sređivanje, da bude sve lepo i namešteno kada stigne naš mili Vasa.

17.05.2023. Muž je danas kupio materijal i  krenuo radove.

Do ponedeljka bi trebalo sve da se završi i vraćamo se ja i Vasa. Sada smo kod moje majke da ne udišem farbu i prašinu.

Neki dan treba da se dogovorimo i sa rodbinom oko preuzimanja ormana, komode za Vasine stvari, krevetca i kolica. Takodje kuhinju smo poručili tako da to nam isto stiže. Zatim treba da se nadjemo sa babicom koja će mi pomoći kada budem bila u bolnici. Tako da smo u poslovima i radovima velikim, pa ako kasne postovi da me razumete.

Vasi smo već nabavili posteljinu jednu, nekoliko majica(benkica), bodića, jednu trenerkicu i pantalonice. Ovih dana nastavljam kupovine kako za Vasu, tako i za stan dekoracije i šta sve treba.
Ovo je uopšteno šta se radi i šta je odrađeno, a finalni radovi i Vasine stvari i sve praviću naknadni post. 
Evo i mog najboljeg majstora. :)
    Do novog posta voli vas vaša blogerka Maka i moj Vasa koji me udara u stomaku da prenesem pozdrave koje i on šalje našim čitaocima. :) 

Нема коментара:

Постави коментар